Powered By Blogger

Tuesday 20 December 2011

BOSAN ! BORING ! TAPI DAH PERGI !

Kenapa la aku rasa cuti kali ni paling bosan ? 
ONLINE FB , GAMING ?
Bosan doe ! Sumpah aku tak tipu . 
Tapi yang herannya , semua tempat aku dah pergi !
Apekebendee yang x cukup lagi hah ? Pelik !!
Nak kata x pergi KL?dah muak aku tengok muka orang sana .
Dah lama jgk aku duduk hari tu masa awal-II cuti .
Pahang, dah berapa kali aku masuk bandar Kuantan bulan lepas sajee.!
Kemaman? boleh kate , tiap-II minggu aku gi !
Perak ? Baru je balik dari sane !
Kelantan ? Memang x sah kalau tak pergi .
Melaka ? pun dah pergi , best habiskan duit uncle baru . Mane lagi yang x cukup ?
Nanti , nak pergi Perak lagi , Johor , Cameron , Merapoh .!!!!!
Habis tempat dah aku pergi . Ouh , ape lagi ? Terasa Bangang !! 

No comments:

Post a Comment