Powered By Blogger

Monday 19 December 2011

NEW EDITING :)

Hurm , terfikir nak post pasal mek sebelah rumah ni .
Waa memang tabik lu lha . PERGH , kemas blog . ThankYou .!

Emy , Great Editor in Ketengah Jaya =)
Actually , dia memang pandai . Sekejap je habis baca novel . OUH , teringat pulak al-kisah . Aku KONONnya nak baca novel , pinjam lha sehari . ntahh hapee-II aku baca , tidur awal sokmo tiap-II malam . *baca novel sangat lha kita ni kan ?? And novel tu , sampai hari ni aku dah tak baca-II . Bongok jugak kan aku , Anti-Novel lha kiree . Stakat baca sinopsis pun boleh tidur , ape lagi yang tebal-II kat dalam tu . Confirm siap boleh mimpi kan Cik Emy ?! haha =)
Syok kalau bolehh story , confirm x berhenti .
So , jangan bagi aku buka mulut .!!
Susah nak berhenti !!!
Emy , sekali lagi . ThankYou . Lu memang smart laa .
DAh la comell kan ? KAn,kan,kan.?
Tengok Slim la . PERGHH . Cair mat-II rempit tepi jalan tue .
ERr , sape  ? sape ? ngEe ~

# Kalau bergaya , memang sakan . MakDatin pun kalah .
# Tengok possing maut lha der . Tu , tu . Kat bawah .
Fuuh > chunn gila !
Nur Aimi Shahirah a.k.a Emy



Lastly , aku memang beruntung la kenal kau dari kecik . Tak rugi sikit pun .
Sayang la , Emy .

I'm pray for your success . Wake UP !
------->Banggakan Ketengah Jaya . HAHA .<-------
Wow , mana tahu -----> Stewardess orang Kerteh .
 # Aku pun turut bangga doe .

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Base gohh ! Aku kabo doh kan jgn wat masuk gmbr ! aishh !hahaha , comeyy gop posing maut tuu :D ..
    STEWARDESS tuu dop tahan orhh .. hohohoho :D

    ReplyDelete