Powered By Blogger

Tuesday 13 December 2011

KAMI HAMPIR KENA MARAH >

Dalam bosan bosan ,.
aku *belekbelek* gambar yang ada . Tetiba , jumpa gambar senget kitorang .! 
Teringat pulak la kejadiankejadian 
> yang memang diingini berlaku . >And lastly , memang berlaku n terjadi .
< yea-II . happy . happy . happy . x terkata >

- AKMAL - AINA - AISYAH - AQIDAH - AWIN -

Awie , photographer terkemuka :
 *ulang tayang* ehe;)) biasa hari Ahad , kalau ada perhimpunan , takde la kelas Amali ni ! Kalau ada pun , dalam dewan bestari tue je . tiba-II , entah hapee mood ustazah-II tu , gi  buat kat surau . kitorang pun , merengek tak tentu pasall lah . eleh , *macam tak biase jea kan?* aku , ecah , ape lagi .naik bilik guru lha ,. sengaja melambat-lambatkan keadaan . tapi , bila turun , tengok-II , takde orang dah . punya la terkejut perut . tapi kitorang still buat muka x bersalah . sebab Qidah , Awin , Kemall still ada kat bawah . tapi sedar tak sedar , Awie pun ada kat belakang , tengah jalan sorangsorang . Kesian Awie , last-II , dia pun join jalan ngan kitorang sekali . Dan disebabkan dia sorang je laki , terpaksa lha jadi hamba abdi kitorang . tugasannya : snap pic kitorang sepanjang journey ke surau . wah ! wah !  Kebetulan pulak , kamera ada kat tangan time tu kan .? nasib kau lha Awie .....
FULLAMAAKKKKK ---> . possing tengahtengah jalan ape ku kesah.!!


------> syok-II snap gambar . possing atas jalan , atas walkway , atas padang rugby . semua possing ada .!!!


semua possing tunjuk muka , aisyah tunjuk pinggang .
saya ramping ! saya langsing ! saya comel .
kiyak tu memang comel pun sebenarnya .


orang belajar dalam surau . boleh lagi kitorang lepak tepi padang rugby !!
pelajar x de kemajuan !! bak kata : che R .........................

tapi kan , bila hampir-II sampai kat surau . nauzubillah , ustazah dah cakap berapa lama kat depan . ayYoo . memang mati la kitorang . dalam sekelip mata , nampak Ustazah Zainun tunggu kitorang atas walkway . Tengok air muka dia , macam nak denda kitorang berlari padang rugby jea . TAKUT GILA ! entah macam mana , bila sampai dekat dia . aku beri salam + senyum :)) #nampakbaiksikit# ustazah tanya kitorang ber-5 . "bakpe awok-II lambat? gi mane ?"

secara spontan jawapan kitorang . ikut turutan doe !!!
-------> aina : KITEE GI TANDA KEDATANGAN KELAS B USTAZAH .
-------> akmal : SAYA KELAS A .
-------> aisyah : SAYA TANDE KELAS C .
-------> awin : SAYA KELAS D .
-------> aqidah : SAYA KELAS E .

#actually , kitorang nak minta maaf depandepan x berani . minta maaf dari blog pun jadi lha ekk . kitorang tipuu ustazah . ehe :)) akmal bukan kelas A , aqidah pun bukan kelas E ! aina , aisyah memang betul gi tanda kedatangan . yang lain tu , ambil kesempatan . SORRY USTAZAH ~

No comments:

Post a Comment