Powered By Blogger

Monday 12 December 2011

TESTING ! TESTING !

IQBAL yang selalu kalahkan
aku if main game !!

Erm , my first blog . I'm a new blogger ! still *kekok* for blogging . of course like my uncle cakap , belum mahir and tak cekap ! Hari ni , still sama macam hari-II sebelum ni , CutiYangMembosankan ! please lha , enjoykan diri aku lha wahai pakcik and makcik cuti . boring yang teramat sangat . facebooking , gaming online , ? OUH , everyday ! same things I will do . And everyday jugak aku akan kalah dengan Iqbal if layan game-II dalam laptop tue. yang ni sorang , TOLONG BAGI AKU MENANG SEKALI . PLEASE ,!!. tapi if aku cakap camtu kat dia , confirm mamat tu gelak besar . sampai terkentut pun boleh jadi :) btw , kalah or menang , aku still sayang Iqbal damn much . #cewahh# tapi kalau dia dapat baca this blog , confirm perasan lettew aku sayang dia.! ngEe ~

No comments:

Post a Comment